פירורי אביב

IMG_5234

בהחלט אפשר להגיד שהאביב ביקר אצלנו לשבוע. שבוע שהספיק לגרום לכך שגם יסמין ואני נהיה חולות מהמעבר החד שבין חום לקור, אבל אחרי כמה ימים שמשיים ונפלאים, אני מוכנה לספוג את המחיר הזה (לפחות עבור עצמי, עבור יסמין, זה כבר סיפור לגמרי אחר).

כדי להנות קצת מהאביב, החלטנו לצאת לטיול עירוני, זאת אומרת למסלול קצר באחת השכונות בעיר. אני חייבת כאן להזכיר שמעכשיו אנחנו בוחנים כל מסלול אם הוא גם אפשרי למבחן ה"סבתות" (מסלולים קלים להליכה, או יקרים לתשלום).

מאז שהיתה לנו הטראומה בים, אי שם לפני חצי שנה, שאני חושבת שכבר הזכרתי אותה כאן, ושהתמצתה בזה שגל התקרב אלינו, והיו לכמה רגעים חששות לגורל אחד מכלי החול שלנו, נונו ותמרי ממש לא מוכנות לשמוע את המילה ים. זה נהיה מאוד בעייתי כשאנחנו גרים במקום שכולו מוקף בים, ושזה המקום ללכת אליו.

תלונה נוספת בנוגע לים קשורה לרעש של הגלים – בנות רגישות, כאמור.

ולכן, החלטנו שהמסלול הנוכחי יהיה ללגונה. מיד כשירדנו מהאוטו נונו הביעה פרצוף סולד, ורק אחרי מסע שכנועים ובליויי של קוף, היא הסכימה לצאת לדרך.

IMG_5238

אם תהיתן, קוף נשאר איתנו גם לחלק של המסלול שכבר חרג מתחום מבחן הסבתות, כלומר, דני או אני נשאנו אותו על כפיים רוב הדרך.

והנה כמה תמונות מהדרך –

IMG_5245

IMG_5253

השכונה שליד

IMG_5267

ילדה שהעירה בנימוס ששכחנו את מנשא הגב שלה באוטו

IMG_5272

וגולת הכותרת – העין החדה של תמרי גילתה גם את היצור הנחמד הזה

IMG_5259

Little Shag

יופי של שם מצא לעצמו

ולמי שממש לא יכולה להמשיך בלי לדעת עליו קצת, אז אפשר למצוא את כל הפרטים כאן

יש לי תחושה שגם כשתהיה לי משקפת הטיולים החלומית, היא לא תעבוד כמו חמישית  מהראייה של הבת שלי (לא ברור לי אם זה מפאת הצורך שלה להיות מוכנה תמיד לכל מאורע מפחיד אפשרי, או שהיא באמת ממש מוכשרת בזה).

ההסבר שלה זה שהיא חתול.

זה התחיל מכך שבגן שלה יש לה סמל של חתול, והעניין גבר ביתר שאת אחרי שהיא החליטה (בעידוד שלנו, אני חייבת להודות) שחתול הוא חיה טורפת, ולכן "לא נטרפת". אין לי מושג אם יש אמת מדעית אחרי ההחלטה המשותפת שלנו, אבל היא הביאה הרבה שקט למשפחה. ואני לא מוכנה להתחיל לחפש את האמת בנושא הזה, כי אני אומרת בכזה שכנוע שאף אחד לא אוכל חתולים, שאם אני אגלה אחרת אני עלולה קצת לאבד את האמינות שלי.

האהבה הזו לחתולים כנראה גם תזמן לנו חבר חתולי חדש למשפחה, אבל בינתיים הכנו לה את התכשיט האישי הזה

IMG_5291

פוסט זה פורסם בקטגוריה טבע, יצירה, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על פירורי אביב

  1. תמר הגיב:

    מקסים מקסים! יש לי רק שלוש שאלות: 1. זו נונו שם, הגדולה הזאת?! 2. זה טיול עירוני?!?! 3. מה עם האופציה שתמרי אכן מוכשרת בזה ולכן גם מזהה כל אירוע מפחיד אפשרי?…
    אהבתי מאוד את רעיון החתול, ואל דאגה מעכשיו אני אטרוף אישית מי שיחשוב לטרוף חתול.
    אוהבת ומתגעגעת.
    תמר

    • kerense הגיב:

      1. אכן, זו נונו. אני גם לא מאמינה, אבל זה המצב.
      2. לטובת האמינות – זו שמורה שנמצאת באחת השכונות – חלק מהבתים הם פשוט על חוף הלגונה. כן, גם אני הופתעתי.
      3. לא חשבתי על ההיסק הלוגי הזה – ניסחת את העניין בצורה המדוייקת ביותר. תודה!
      אוהבת ומתגעגעת (מאוד!)

  2. לילך שחף הגיב:

    מצחיק ממש! אבל צחוק בצד – המקום ממש קסום. מקווה שכשסבתא נילי תבוא לביקור תהנה כמוכם מהנוף והאווירה.
    כיף לקרוא אותך – תמשיכי לשתף. אני ממש מתקנאת 3>

  3. אמא הגיב:

    קרן את כותבת מקסים ומביאה לנו את ניחוחות המקום ואת ההווי המשפחתי.
    כתבי עוד
    באהבה
    אמא

להשאיר תגובה

