היריד והים

יריד הגן האנתרופוסופי אחרינו, וזו בהחלט היתה חוויה משמעותית.

לשמחתנו, מזג האויר באותו הבוקר היה מצויין, מה שעזר מאוד בהתחשב בכך שלאירוע קדמו לפחות חודשיים של הכנות.

כשהגענו בבוקר לגן, הכל כבר היה מאורגן בצורה חגיגית ביותר.

הגן של תמרי הפך לבית קפה, שבו אני הייתי מצוותת למשמרת בוקר

IMG_20141102_104417

הצוות שלנו, שכלל אבא שוטף כלים מפיג׳י, ואמא לחמישה (כשאחד מהם על הגב) עבד בחריצות ובעבודה משותפת מרשימה. אני ממש נהנתי, ונזכרתי בימים שבהם עבדתי בבתי קפה, ובחלום שהיה לי פעם לפתוח בית קפה עם אירועי תרבות בנוה שלום.

אבל את עיקר ההנאה אני חושבת שהפקתי מ"ללכת עם ולהרגיש בלי" – או כמו שאמרה האמא לחמישה – היתרון הגדול בתפקיד הוא שלא צריך לבוא במגע עם ילדים.

החלק השני של הגן השני הפך למסעדה, כשכל משפחה הביאה משהו למכירה

IMG_20141102_104607

וזה המעדן שאנחנו הבאנו – בורגרים טבעוניים על לחם שאור ומיונז טבעוני – שאני די משוכנעת שהיללתי אותו כאן כבר בעבר, והכל תוצרת בית.

זו גאוותי האישית, למרות שלדני ממש לא ברור על מה כל המהומה

IMG_20141102_104623

החלק החיצוני של הגן הפך לחלק הפתוח של המסעדה ובית הקפה

IMG_20141102_104125

ובחצר עצמה היו המון דוכנים של פעילויות לילדים, מכירת חומרי אמנות, עציצים, מוזיקה ועוד

IMG_20141102_105127

fixed photo

IMG_20141102_120118

IMG_20141102_105841

IMG_20141102_110019

הבנות שלי היו מאוד נרגשות מהאירוע, ובכלל, השינוי במראה הגן כנראה שעורר אצלן הרבה רגשות.

אבל כנראה שאחרי שאכלו קצת גלידה הילדות הרגישו כבר הרבה יותר טוב, והתחילו לבלות בדוכנים ובפעילויות.

IMG_20141102_120055

IMG_20141102_122854

היריד גייס 30,000 ש״ח, שישמשו לעזור בבניית כיתה חדשה בבית הספר.

בנוסף, היתה משפחה שהגיעה ליריד וכל כך התלהבה מהאווירה, שמיד רשמה את הילדים שלה לגן.

אני הייתי די דאוגה איך התקבלו הבורגרים שלי, אבל לשמחתי הרבה, כל ה-18 שהכנתי נמכרו עד לפירור האחרון.

איזו שמחה!

החלטנו קצת להוריד את הקצב ולהירגע בטיול קטן לחוף האהוב עלי, שכבר גם עליו סיפרתי בעבר, חוף עם לגונה, מה שמתקבל אצל הבנות בשמחה רבה.

באותו היום, לא היו כמעט אנשים על החוף, מה שהפך אותנו ליחידים שפגשו את חבורת אריות הים הזו, או ליתר דיוק, את האמא ושני הגורים החמודים שלה.

IMG_5909

החיים של היצורים האלה די נחמדים. הם שוחים הרבה בים, ויתר הזמן נחים להם בשמש. כל זאת בהנחה שהאבא הקצת פחות חביב נמצא רחוק מהם בתוך המים.

שני הגורים היו על החוף, וישנו להם די בנחת, ואז האמא הגיעה וקראה להם מהמים.

אחרי שהם לא הסכימו לחזור לים, היא באה ולקחה איתה אחד, ושלחה אותו למים.

ועם השני, פשוט נשארה לישון על החוף. כנראה שגם אותה מעייף לפעמים להיות אמא.

הרגשתי ממש הזדהות.

הגור החמוד

IMG_5893

הלגונה, כרגיל, היתה יפיפיה ושלווהIMG_5937

או כמו שתמרי הסבירה (תוך כדי לעיסת תפוח): לא שומעים כאן כלום, חוץ מהכבשים והלעיסה שלי.

ועוד תמונה, בעיקר פשוט כי בעיני זה כל כך יפה.

IMG_5934

לשמחתי, לסוג פעילות הפנאי החדש שדני יזם בים, הוא אחראי באופן בלעדי –

IMG_5917

IMG_5919

IMG_5920

לשמחתי, אני זוכה לכמה דקות של שמש, ומנוחה על החוף, בזמן שהמסכן צריך להרכיב קדימה ואחורה את הבנות, במיימי האוקיאנוס הקרים.

ולסיום, ולמרות נטיותנו הפולטיות, לא הצטרפנו (עדיין) לדאע"ש, אלא זו רק תחפושת הטיגריס החדשה של תמרי.

IMG_5968

הילדה תופרת אותה כבר חודש, ועכשיו הגיעה השלב שמחייב מעורבות הורים – תפירת הסקוצ'ים.

אני מגוייסת למשימה.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה בעלי חיים, חינוך, טבע, יצירה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על היריד והים

  1. מיקי שחף הגיב:

    היי קרן,
    איזה כייף,
    מדהים לראות איזה פערים יש בארצנו המדהימה אל מול המקום שאתם נמצאים בו, אולי יום אחד גם אנחנו נכתוב בלוגים על הים והנופים המדהימים………
    ד"ש לכולם
    מיקי

  2. kerense הגיב:

    תודה רבה מיקי.
    דווקא לפי דעתי, במקום שבו אתם גרים אפשר לגמרי לכתוב בלוגים כאלה (-:
    ד"ש חם לכולם,
    קרן

להשאיר תגובה

