אגדות והגשמת חלומות

הזמנים עוברים, והסתו כבר בעיצומו. עברה שנה שלמה מאז שהפטריות המקסימות האלה הופיעו בכל מקום, ואני לא יכולה להפסיק להנות מלהסתכל עליהן. ומכיוון שהן נראות לי סופר רעילות, אני מסתפקת בלהסתכל. IMG_7634 השנה, בזכות אמי ורוח הטיילנות שלה, נחשפנו לעוד זנים רבים, שונים ומשונים של פטריות. כמו אלה: IMG_7477 IMG_1164 וכן, גם הדברים האלה: IMG_7478 IMG_7555 הסתו הפגיש את הגן של תמרי עם סיפור-עם פולני על אביר ששמו מיכאל (לטובת קהל הקוראים/ות, השמטתי את התואר "קדוש" לפני שמו), שבעזרת חרב פלאית הציל ממלכה שלמה מדרקון יורק אש, שהשמיד את תבואת הסתו. לקראת חגיגת הסתו בגן, הילדים עמלו חודש שלם על הכנת חרבות (שיהיו כמו של האביר, כמובן). הגננים שאלו אותי אם לא מפריעה לנו הכנת החרב, והסבירו שהיא מהווה חלק מהסיפור, ושהמסר הוא למעשה בקשה להרחקת הרוע בעזרת החרב. אמרתי להם שבהקשר של ניו זילנד, ממש לא מפריעה לי החרב. ולמען האמת, האינטרנס הסמוי שלי היתה שהיא תשרת את תחפושת החתול במגפיים: IMG_7286 אפרופו חתול, כך הוא שותה את החלב שלו בזמן האחרון (צולם בזמן שדני לא היה בבית): IMG_7262 טקס הענקת תואר האבירות של תמרי, נערך כהלכתו, וזה היה הטקסט המרגש שהילדה היתה צריכה להתחייב לו:

I give you your sword, so fine, so bright

You must use it for the right

Not for some silly quarrel or fight

But drive away evil, always do

And protect those who are weaker than you

תמרי טקס אבירות לשמחתנו הרבה, האבירה התחייבה שהיא לא פוגעת בארנבים, וההתחייבות היתה לגמרי חיונית IMG_7278 במקביל הזדמנה לי בתקופה האחרונה האפשרות להגשים חלום. כבר שנה שלמה שהבנות ואני קוראות ספר גרמני מקסים על ילדה בשם יאנה, ואחיה הצעיר האנס, וחיי היומיום המסעירים שלהם (ביקור בשוק, ארוחת בוקר משפחתית, ביקור אצל הרופאה וכיו"ב). אחד המקומות שיאנה מבקרת בהם הוא הסופרמרקט. וכיאה לסופרמרקט מעורר השתאות בספר ילדים, פרט לעגלת סופר רגילה, יש לילדים גם אפשרות לסוע בעגלה נפלאה כזו. IMG_7679 בכל פעם שאנחנו מגיעות לעמוד של הסופר, הבנות נשאלות באיזו עגלה הן היו רוצות לסוע, והן עונות (כמובן) שבעגלת המכונית. לצערנו, מעולם לא נתקלנו בעגלת סופר כזאת, והיא נותרה בגדר מיתוס מערב אירופאי מתקדם. אבל, לפני כמה שבועות, עברתי ליד סופר בעיר אחרת (שאינו בעיר שלנו) שהיתה בו העגלה הנכספת, לא יכולתי לשקוט עד שאדע שהבנות שלי נסעו בה. וזו היתה התוצאה: IMG_7636_cut ולסיום, כמה תמונות של ארץ הפיורדים, וגם של מת'יו, חבר חדש ממשפחת החתולים הגדולים, שהצטרף גם הוא למשפחתנו. IMG_1279 IMG_7703 IMG_7580 IMG_1230 IMG_1186 IMG_7465 IMG_7490

פוסט זה פורסם בקטגוריה טבע, ספרי ילדים, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אגדות והגשמת חלומות

  1. טל שני הגיב:

    הי קרן, איזה יופי! אתם נראים בטוב והתמונות מקסימות.
    כיף שאת שומרת על קשר דרך הבלוג.
    נשיקות לכולכם,
    טל

להשאיר תגובה

