3 חודשים

אין לי מושג איך הסכמתי לרעיון המוזר הזה של לשלוח את אהוב לבי מעבר לים, כשהפרש השעות ביננו הוא כמעט של יממה, למשך שלושה חודשים.

אני לא יודעת מה עבר לי בראש שכדמיינתי את עצמי מלהטטת בין הורות, עבודה ועוד אי אלו מחוייבויות, לגמרי לבדי. אני בהחלט מורידה את הכובע בפני כל האמהות החד הוריות בעולם. זה אתגר!

דני נסע ממש ביום של תחילת חופשת האביב של הבנות מהגן ובית הספר. בתקופה שלפני החופשה, תמרי שקדה במרץ לסיים לסרוג את הכובע החדש שלה, שגם מאוד שימושי לתנודות מזג האויר הנוכחיות.

IMG_0552.JPG

ואכן, היום שבו נחגג פסטיבל האביב של בית הספר, היה קר ועם רוחות חזקות, ולכן החגיגה התקיימה באחת הכיתות. על האירוע ניצחה (תרתי משמע) המורה לכינור, וכל כיתה הכינה קטע שירה ונגינה שהתאימה לאירוע. הכי מצא חן בעיני שיר בסנסקריט וריקוד שליווה אותו של תלמידי כיתה ה' שהיה מקסים.

כל הילדים, כולל הצוות והמורים הגיעו מקושטים וחגיגיים. כשדמיינתי אירועים מקבילים מהילדות שלי בישראל, אני זוכרת שהיו לא מעט גיחוכים של מבוכה או של "פדיחה". כאן, מצאה חן בעיני היכולת להנות בפשטות ובשמחה מהעשיה, בלי ציניות וריחוק.

אחר כך, הילדים החלו בריקוד סרטים – כל כיתה ברמה שלה.

כך נראתה למשל האל"פית הרצינית שלנו ברגע שלפני הריקוד

IMG_0529.JPG

וכך נראו הדוגמאות שעשו התלמידים של הכיתות הגבוהות

IMG_0533.JPG

חגיגות האביב של ילדי הגן, היו ביום אביבי וכללו קישוט של כתרים, וריקוד סרטים הרבה יותר פשוט

IMG_0461.JPG

IMG_0469.JPG

IMG_0479.JPG

ישר אחרי החגיגות, שלחנו את דני לארצות הברית, ואני הכנתי לוח לחופשה בת השבועיים שהיה אמור להבהיר איך עונים על הצרכים של כולנו, ולרכך את הפרידה מדני.

IMG-20160926-WA0002.jpeg

אבל, תוכניות לחוד, ומציאות לחוד – הבנות סרבו בתוקף לקבל את הבייביסיטריות המוכרות והאהובות, ואני מצאת את עצמי בבית לשבועיים שלמים של 24/7. והאמת, שזה היה כיף ממש. כי אם להיות חד הורית, אז לפחות לא לעבוד מחוץ לבית במקביל.

מכיוון שאנשים מן הישוב בדנידין יוצאים בתקופה הזו לשבוע חופשה מהעבודה כדי לטפל בגינה שלהם, החלטתי גם אני לנצל את החופשה הכפויה להפריח את השממה אצלנו בחצר.

IMG_0572.JPG

היעדרותו של דני איפשרה לי גם כמה מחטפים בתחום העיצובי

IMG_0577.JPG

IMG_0580.JPG

בקיצור, למה לבזבז זמן על עבודות בית סזיפיות ומיותרות, כמו שטיפת כלים, ניקיון וטיפול בכביסה, כשאפשר להכין עוד ערוגת מלפופנים או כרובית?

IMG_0582.JPG

ולסיום, פריחת הדובדבנים באוניברסיטה

DSC_0042.JPG

וטיול חצי עירוני (עם מכר צעיר)

photo 5.JPG

photo 2.JPG

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה יומיום, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על 3 חודשים

  1. Naama Orbach הגיב:

    איזו חגיגה מקסימה! הכרתי את ריקודי הסרטים אבל לא נדעתי שהם נכרכים כל כך יפה ויוצרים עמוד צבעוני כזה. שתעבור בקלות הפאזה החד הורית הזו.

  2. שירה לב-ציון הגיב:

    איזה גן עדן יש לכם, ויותר חשוב- איך את חיה את חייך וחיי משפחתך כגן עד, גם כשמאתגר ולא קל. פשוט מעוררת השראה. חג אביב שמח!!

  3. פינגבאק: אקלים, ביולוגיה וטיפים להורות בזמן נסיעת בן/בת זוג | אהבות חדשות

  4. פינגבאק: אקלים, ביולוגיה וטיפים להורות בזמן נסיעת בן/בת זוג | אהבות חדשות

להשאיר תגובה

