סוכות ויום הולדת

IMG_5679

אז השנה, בפעם השלישית בחיים, שני ימי ההולדת שלי התחברו. גם הלועזי וגם העברי. וזה היה מרגש מאוד ששניהם ככה באמצע סוכות. בדרך כלל אני מתבלבלת בינהם, ולא יודעת מתי אני אמורה בכלל לחגוג, וכתוצאה מהבלבול בוחרת כמובן את שניהם.

תכננתי מראש מה אני רוצה לעשות, כי ימי הולדת הם פוטנציאל לאכזבה אם לא מתכננים אותם (לפחות במקרה שלי), וכך הזמנו חברים לסוע איתנו לים ולעשות שם פיקניק. בחרתי בחוף שעדיין לא היינו בו ושהשפל בו אמור להיות משמעותי מספיק כדי למצוא מציאות. המטפלת של יסמין ציידה אותנו בחוברת המקסימה הזו, שמסבירה בדיוק מה אפשר למצוא בחופים של האי הדרומי.

 

 

IMG_5744

היום הגדול הגיע, ובן הזוג המופלא שלי טרח והכין קופסא שלמה של סושי לפיקניק המיוחד בחוף הים, ובינתיים חגגנו לפי המסורת הביתית.

 

 

IMG_20141012_083730

הבנות כאן בפוזה אדישה למדי, אבל תאמינו לי, ההתרגשות היתה אדירה, וכמעט היה אפשר לחתוך את האויר ממתח כשפתחתי את אריזת המתנה וקיבלתי דובון תפור שתמרי עבדה עליו במשך שבוע שלם.

או ליתר דיוק, שאני הייתי משועבדת מהרגע שפקחתי את עיני בבוקר לחבר ולהחליף את החוטים לתפירה שלו.

במשך כל אותם ימים של עבודה קשה שיבחתי ללא הפסקה את הדובון המופלא, ואת בת המזל שתקבל אותו במתנה (כי הילדה רק היתה מוכנה להסגיר שזו מתנה, ושהיא בשביל מישהי). לצערי, מרוב שאני מטפלת בו טוב, לא מצאתי אותו כדי שיצטלם לכאן, אבל לזכותי יאמר שאתמול באמת ישנתי איתו בלילה.

בדיוק כשתכננו לצאת לדרך ולמצוא מציאות בחוף הים, בחוץ התחילה סופה וגשמים, ואני תהיתי איפה היום הבהיר שהבטיחו לנו. אומרים על העיר שבה אנחנו גרים שאפשר לחוות בה בכל יום את 4 עונות השנה, ואכן זה הרגיש שהחורף חזר לביקור, ובגדול. הצצנו החוצה, גשום, קר, ואני נאלצת בגילי המופלג ללמוד להכיל את האכזבה ולמצוא תוכנית חלופית. כמובן שברגע שהיינו באוטו, לבושים ארבעתנו בבגדי ים בדרך לבריכה המקורה, בחוץ נהיה בהיר ומקסים. .

טלטלות מזג האוויר אפשרו לנו אתמול יום שמשי ונפלא. נפלא עד כדי כך שאפשר היה ללבוש בגדים קצרים. הבנות ואני טיפסנו לנו דרך היער למרכז המשחק, שמכיוון שהוא קואופרטיב, ואנחנו מקבלים בו לא מעט במחיר סמלי ביותר, אנחנו גם מחוייבים לתחזק ולדאוג לו. המטלה שאנחנו קיבלנו (ליתר דיוק, אני) היתה ניקוי הרבה (מאוד) זוגות אופניים, קסדות, ותמרורי תנועה קטנים. אבל,  לשמחתי, ידעתי לנצל היטב את כוח העבודה שעמד לרשותי

SAMSUNGSAMSUNG

ולסיום, אשתף אתכם ביצירה החדשה של תמרי –

IMG_5498

והתוצר הסופי:

SAMSUNG

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה חגים, יצירה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על סוכות ויום הולדת

  1. הילה הגיב:

    מקסים. איזה כיף לקרוא!

  2. נילי הגיב:

    מזל טוב
    תמשיכו ליהנות בגלקסיה שלכם.
    כתבי עוד.אני מחכה!
    באהבה
    אמא

  3. לילך שחף הגיב:

    ממש כיף לקרוא ואפילו מעוררת קנאה כל הפעילות המבורכת אצלכם בבית.

  4. kerense הגיב:

    תודה רבה לילך!

להשאיר תגובה

